Je některý z našich zaměstnanců nakažen onemocněním COVID-19? Ne, žádný z našich zaměstnanců není nakažen.
Jsou naše pobočky otevřeny, lze si zde vyzvednout zboží? S platností od 4. 5. 2020 jsou všechny naše pobočky opět otevřeny a fungují bez omezení.
Došlo u nás ke změně pracovní doby? Ne, stále jsme tady pro vás od 7:00 do 15:30 hodin.
Je možné spojit se s pracovníky zákaznického servisu nebo obchodních oddělení? Určitě ano. Všichni pracovníci, i ti, kteří pracují z domu, jsou stále dostupní na stejných telefonních číslech i emailech, jako tomu bylo před zavedením opatření proti šíření nákazy.
|
Lze nyní domluvit návštěvu našeho obchodního zástupce ve Vašem závodě? Od 11. 5. 2020 jsou naši obchodní zástupci běžně dostupní bez jakéhokoli omezení.
Je možné objednat zboží z e-shopu? Ano, objednání zboží z e-shopu funguje standardně. Což znamená, že Vaše objednávka bude i nyní vyřízena přednostně před těmi, které obdržíme emailem nebo jinou cestou.
Posíláme zboží na dobírku? Ano, posíláme. Ale úhrada dobírky je možná pouze platební kartou.
Dodáváme zboží na Slovensko? Ano, zboží na Slovensko odesíláme beze změn, ve standardních dodacích termínech.
|
Existuje nějaké omezení v dodávkách? Ne, veškeré dodávky odesíláme bez omezení a v běžných dodacích termínech
Jsou v naší společnosti zabezpečena zvýšená hygienická opatření? Ano, přijali jsme několik opatření. Všichni zaměstnanci mají na pracovištích nasazenu roušku, všichni jsou vybaveni desinfekčními prostředky pro mytí rukou. Zaměstnanci, kteří přichází do styku s okolím – speditéři, poštovní doručovatelka apod. mají k dispozici respirátory. Byly odstraněny látkové utěrky a nahrazeny jednorázovými.
|