Aktuální situace

Vážení zákazníci, v této neobvyklé situaci děláme vše, co je v našich silách, abychom Vás mohli spolehlivě zásobovat. Naši dodavatelé aktuálně nehlásí větší problémy s dodávkami a aktuálně neexistují významná omezení.

Pokud jde o nás, udělali jsme vše pro to, abychom zajistili bezproblémový chod obchodních oddělení a zároveň ochránili naše zaměstnance. Přijali jsme včasná opatření a již nyní mnoho zaměstnanců obchodních úseků a zákaznického servisu pracuje v režimu “home office”, logistika a dílna je rozdělena do dvou samostatných směn. Zakázky jsou odbavovány v běžných dodacích termínech.

Změny nastaly pouze u osobního odběru zboží na pobočkách. Ten je dočasně zrušen. Zboží je doručováno výhradně zásilkovou službou. Omezeny jsou také návštěvy na centrále i v pobočkách. Proto doporučujeme všem, aby veškeré návštěvy odložili na pozdější dobu. V neodkladných případech je nutná telefonická domluva předem! Neohlášené návštěvy nebudou přijaty.

Všechny kontakty na naše pracovníky nadále fungují a spojíte se s nimi také prostřednictvím obvyklých e-mailových adres.

Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se obrátit na náš tým. Rádi Vám pomůžeme jako obvykle!

Zaměstnanci Haberkorn s.r.o.


Aktualizováno: 22. 5. 2020